Door spitsvondige SEO copy-writing toe te passen proberen we website-bezoekers te verleiden tot interactie. Bezoekers zijn niet voor niks op je site gekomen en daarom proberen we ze te laten bellen, een offerte te laten aanvragen of een formulier te laten invullen.
Optimaliseren doen we door de broncode met de metatags, url-structuur en kopteksten zo strategisch mogelijk neer te zetten. Daarnaast kijken we met ons timmermansoog naar de teksten die zichtbaar zijn op de website. In deze teksten combineren we de meest ter zake doende zoekwoorden van een product of dienst met klassieke copywriting waarmee we de bezoeker proberen te verleiden. Immers we willen dat hij tot actie over gaat en niet voor eeuwig uit ons zicht verdwijnt.
Voor het goed neerzetten van deze optimalisatie onderscheiden we drie werkgebieden:
- keywords-analyse. Zoekwoorden worden vergeleken met zoekopdrachten van uw doelgroep. Tool die we hiervoor gebruiken is –>>Cuutio.
- keywords-mapping. Het groeperen en in kaart brengen van deze zoekwoorden. Vragende zinnen bijvoorbeeld worden meegenomen. Bijvoorbeeld: Hoeveel duur is een krat bier? Hiermee zou je zou je zo maar een featured snippet kunnen genereren in Google. Bekijk voorbeeld featured snippet.
- Keywords-integratie. Het plaatsen van de belangrijkste zoekwoorden in de broncode op plekken waar de zoekrobot langs komt. Lees meer op –> Workshop SEO.
Als je wil weten of je website voldoet aan goede SEO-eisen vraag dan vrijblijvend onze quicksan aan. Daarin zie je hoe goed en slecht je zoekwoorden zijn op de website.
Je overtuigt ze dus jouw product af te nemen of contact op te nemen. Daarom schrijven we vanuit twee doelstellingen. Één: bovenaan komen in de zoekmachines. Twee: Het aansporen tot het maken van een click naar je website.
De beschrijving van je bedrijf staat dan zo helder en aantrekkelijk mogelijk op de zoekresultatenpagina.
Goede verzorgde SEO-teksten op je website zorgen ervoor dat de site veel beter vindbaar wordt in Google. Als je de teksten goed samenstelt dan verbeteren ze de leesbaarheid en overtuig je meer.
Needmachine heeft jarenlange ervaring opgebouwd met het schrijven van doordachte SEO-teksten die gericht zijn op de doelgroep. Smulweb.nl, Maaskant Reizen, Mitsubishi, Sint Jozefoord, SK Natuursteen, Cimarron. Allen hebben profijt van de doordachte aanpak die we hebben doorgevoerd op deze websites. Zij plukken de vruchten van onze inspanningen. Lees meer over hoe we dat doen op –>> SEO-workshop.
Met hoogwaardige copywriting brengt Needmachine dus verkoopeffectiviteit van je website naar hoger niveau. Zogezegd: “goede bezoekers waar we klanten van maken”. Als je meer wil weten over SEO-copywriting neem dan met ons contact op.
Tags: seo consultant den bosch, seo copywriting, seo expert, seo specialist.
Meer weten over optimaliseren? Bekijk de online workshop.