Professionals in internetmarketing

Google Ads-training voor ondernemers

Google Ads onder begeleiding zelf leren.

Als je Google Ads uitbesteed aan een internetmarketing-bureau worden de campagnes voor kleine ondernemers te duur en verdampt vaak het rendement. Needmachine heeft hier een oplossing voor bedacht. De meeste arbeid wordt verricht bij de set-up van de campagne.  In deze periode word jij maximaal betrokken bij het inrichten van de campagne met als doel het stokje na drie maanden over te nemen. De eerste drie maanden zijn het meest intensief. In deze periode komt alles voorbij wat nodig is om een succesvolle campagne in te richten (zoekwoorden onderzoek, uitsluitingen, concurrentie-analyse).  Alle instellingen en dat zijn er veel (!) om de campagnes te verbeteren wordt bekeken. In deze campagne-tijd word je maximaal begeleidt met de bedoeling het daarna over te nemen.

In veel gevallen kan  na drie maanden de campagne met een vastgesteld maandelijks budget en jouw controle zelfstandig verder draaien. Dit is dan erg afhankelijk van hoe je bedrijfsaanbod/dienst eruit ziet.

Google, Facebook en Instagram zijn uitstekende platformen om uw product of dienst onder de aandacht te brengen. Echter ze geven nauwelijks ondersteuning aan kleinere bedrijven die een kleiner campagnebudget hebben. Gedurende mijn training ben ik maximaal bereikbaar voor vragen, vingerwijzingen. Ook zal ik je begeleiden met analyses en suggesties.

Bekijk de reviews.

Drie maanden training in Google Ads voor ondernemers

De eerste drie maanden zijn dus het meest intensief en vindt vooral het creatieve proces plaats. De campagnes worden steeds beter doordat er continue aandacht zit op:

  • het verbeteren van de advertentietekst.
  • Het uitsluiten van zoekwoorden die niet leiden tot het de gewenste resultaten. Dit kunnen we aflezen aan een hoge bouncerate (meteen wegklikken) en/of te weinig conversies.
  • Het uitbreiden van advertenties om daarmee A/B-testen uit te voeren. Met gelijke en budgetten en looptijden is het prima  door te meten waar mensen gevoelig voor zijn.
  • Het aflezen van statistieken en verder sturing geven aan de campagnes.

Huur een specialist in: Als u geen tijd of interesse hebt om zelf te leren, kunt u overwegen om een Google Ads-specialist in te huren die u kan helpen bij het opzetten en beheren van uw campagnes. Zoek naar referenties en beoordelingen van eerdere klanten voordat u een specialist inhuurt.

Met Google Ads kunt u op verschillende manieren adverteren, zoals op zoekresultatenpagina’s, op websites binnen het Google Display Netwerk, en door middel van remarketing en banners. Het is belangrijk om te begrijpen welke opties het beste zijn voor uw bedrijf en hoe u uw budget effectief kunt besteden om uw doelstellingen te bereiken.

Doe de Quickscan!

In drie maanden naar een succesvolle website! Wilt uw bovenaan komen in Google? Laten we beginnen met een analyse van de huidige website. Binnen een dag krijgt u offerte.

In drie stappen naar de next level:
• Doe de aanvraag • Wij analyseren uw website en maken een prijsopgave.
• Na akkoord, wij optimaliseren uw website.

Na drie maanden betere prestaties van website door SEO, linkbuilding + (..eventueel) advertenties.

Doe de Quickscan!

In drie maanden naar een succesvolle website! Wilt uw bovenaan komen in Google? Laten we beginnen met een analyse van de huidige website. Binnen een dag krijgt u offerte.

In drie stappen naar de next level:
• Doe de aanvraag • Wij analyseren uw website en maken een prijsopgave.
• Na akkoord, wij optimaliseren uw website.

Na drie maanden betere prestaties van website door SEO, linkbuilding + (..eventueel) advertenties.