Professionals in internetmarketing
Als je Google Ads uitbesteed aan een internetmarketing-bureau worden de campagnes voor kleine ondernemers te duur en verdampt vaak het rendement. Needmachine heeft hier een oplossing voor bedacht. De meeste arbeid wordt verricht bij de set-up van de campagne. In deze periode word jij maximaal betrokken bij het inrichten van de campagne met als doel het stokje na drie maanden over te nemen. De eerste drie maanden zijn het meest intensief. In deze periode komt alles voorbij wat nodig is om een succesvolle campagne in te richten (zoekwoorden onderzoek, uitsluitingen, conversies enz). Alle data die opgehaald wordt om de campagnes te verbeteren wordt bekeken. In deze campagne-tijd wordt je maximaal begeleidt met de bedoeling het daarna over te nemen.
In veel gevallen kan na drie maanden de campagne met een vastgesteld maandelijks budget en jouw controle zelfstandig verder draaien. Dit is dan erg afhankelijk van hoe je bedrijf eruit ziet. Als er bijvoorbeeld regelmatig kortingen zijn, wisselende collecties en nieuwe bestemmingen dan wordt de campagne vrij dynamisch en zal je daar aandacht aan moeten schenken.
Als u op zoek bent naar training over Google Ads voor managers, zzp-ers, ondernemers, enzovoort, zijn er verschillende opties beschikbaar om meer kennis op te doen over het effectief inzetten van advertenties op Google en het genereren van meer klanten en omzet. Hier zijn een paar suggesties:
Google Ads Academy: Google biedt gratis online trainingen via Skillshop. Hier vindt u onder andere lessen over het opzetten van campagnes, targeting, bieden, meten en optimaliseren van uw advertenties op Google.
YouTube: Er zijn verschillende YouTube-kanalen en video's beschikbaar die u stap voor stap uitleggen hoe u Google Ads effectief kunt gebruiken om uw bedrijf te laten groeien. Een populaire kanaal is bijvoorbeeld van Google zelf: 'Google Ads'.
Het spreekt voor zich dat bij de geboden oplossingen van Google er geen trainer die beschikbaar is voor vragen, vingerwijzingen, analyses en suggesties.
De eerste drie maanden zijn dus het meest intensief en vindt vooral het creatieve proces plaats. De campagnes worden steeds beter doordat er continue aandacht zit op:
Huur een specialist in: Als u geen tijd of interesse hebt om zelf te leren, kunt u overwegen om een Google Ads-specialist in te huren die u kan helpen bij het opzetten en beheren van uw campagnes. Zoek naar referenties en beoordelingen van eerdere klanten voordat u een specialist inhuurt.
Met Google Ads kunt u op verschillende manieren adverteren, zoals op zoekresultatenpagina’s, op websites binnen het Google Display Netwerk, en door middel van remarketing en banners. Het is belangrijk om te begrijpen welke opties het beste zijn voor uw bedrijf en hoe u uw budget effectief kunt besteden om uw doelstellingen te bereiken.
In drie maanden naar een succesvolle website! Wilt uw bovenaan komen in Google? Laten we beginnen met een analyse van de huidige website. Binnen een dag krijgt u offerte.
In drie stappen naar de next level:
• Doe de aanvraag • Wij analyseren uw website en maken een prijsopgave.
• Na akkoord, wij optimaliseren uw website.
Na drie maanden betere prestaties van website door SEO, linkbuilding + (..eventueel) advertenties.
In drie maanden naar een succesvolle website! Wilt uw bovenaan komen in Google? Laten we beginnen met een analyse van de huidige website. Binnen een dag krijgt u offerte.
In drie stappen naar de next level:
• Doe de aanvraag • Wij analyseren uw website en maken een prijsopgave.
• Na akkoord, wij optimaliseren uw website.
Na drie maanden betere prestaties van website door SEO, linkbuilding + (..eventueel) advertenties.
Copyright © 2025 www.needmachine.nl